top of page

Ombygging på legekontoret

  • Forfatterens bilde: Robrygga Legekontor
    Robrygga Legekontor
  • 6. jan.
  • 1 min lesing

Godt nyttår🌠


På Robrygga Legekontor starter vi denne uka med ombygging! Vi skal flytte resepsjonen og laboratoriet 👌🏻👌🏻

Det kommer derfor til å bli en del provisoriske løsninger i en periode og vi ønsker veldig gjerne å begrense trafikken til (den manglende) resepsjonen noe i dette tidsrommet.

Det betyr at hvis du kan ringe/ benytte helsenorge istedet for å stikke innom er det veldig fint for oss! Alle avtale timer går som vanlig.


Vi gleder oss veldig til å vise dere ‘nye’ lokaler om ikke så alt for lenge☺️

 
 
 

Kommentarer


bottom of page